Tummen upp för UV-tält!

Idag är febern som bortblåst och vi är båda mycket piggare! Vi har passat på att vara ute ganska mycket och Elsa har fått prova sitt nya UV-tält. Var in och köpte ett på barnenshus för ynka 149:-, helt klart värt varenda spänn! Syrran och Nils har också varit här och ätit lunch, barnen har lekt och vi har druckit kaffe :)
 
Just nu ligger lillan på övervåningen och sover och jag har precis kommit in, jag brukar försöka passa på att ligga och sola en stund när hon ändå vilar. Snart kommer Emil hem från jobbet och då ska vi starta grillen och sen ikväll tror jag det blir en promenad när det har blivit lite svalare ute :)
 
 
 
Jag har förresten fått dille på mörk choklad, speciellt den här från Lindt.
Åt upp hela kakan själv i ett nafs! :)
 


Kommentarer
Lina - Mamma till Wilma & Wiola

Men sötaste tjej ! Faster smälter <3

2013-05-28 @ 22:13:41
URL: http://Liniz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0