plusgrader och världens halka

Man märker verkligen skillnad på Elsas sömn sen vi började på förskolan, hon sover mycket bättre både på nätterna och dagarna (peppar, peppar!) och har gett mig sovmorgon två dagar på rad :)
Efter vi hade varit på förskolan idag tog vi en halkig promenad ut på byn för att göra bort några ärenden. Men om jag hade vetat hur halkigt det var hade vi nog stannat hemma, rena livsfaran! 
 
Nu tänkte jag börja förbereda middagen (vi ska bjuda brorsan på tacos) men först ska jag visa några bilder sen vi hade lilla julafton igår. Vi bestämde oss för att köpa paket till våra små istället för oss själva, nu för tiden är det så mycket roligare när Elsa får paket än när jag själv får så det kändes som ett bra beslut!
 
 

 
Mysigt att få hänga med mina tjejer, surra och fika av Emmas grymt goda julfika! Hem kom Elsa med en mjukisgris och en docka, så fina presenter
 
Nä, nu ska här hackas grönsaker!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0