Småkusinerna

 
 


 
Idag tog jag och Elsa vårat pick och pack och gick till Björkgatan för att hälsa på hos syrran. Som vanligt spelade vi skipbo (jag blir nog aldrig less det spelet!) och drack kaffe. Sen kom vi på att vi måste ju ta kort på våra små liv tillsammans, lättare sagt än gjort vill jag lova. Två små bebisar är inte lätt att få till att vara still samtidigt :) Men några fina bilder blev det ju i alla fall och jag och Lillemor kom fram till att nog har vi haft ganska tur här i livet som fått så fina barn.

Ikväll blir det inte många knop, vi ska se x-factor och mysa här hemma. Eller vi får väl se om det blir så mycket mys, det bestämmer Elsa och hennes mage!


Kommentarer
Hanna - sjuksköterskestuderande

Så söta! :D

2012-10-08 @ 18:23:26
URL: http://mittliviovik.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0