Söndag med regn

Vi är ju inte gjorda av socker (fast Emil tyckte att han var ganska söt) så efter frukost klädde vi på oss och tog en regning promenad till Lina och Anton. Där har vi hängt hela dagen, fick både lunch, kaffe och soffhäng. Nu har vi nyss kommit hem och ska snart göra middag. Jag har verkligen legat på latsidan med att laga mat sen förlossningen, har faktiskt inte gjort det en enda gång! Så idag tänkte jag slå på stort och göra souvas i pitabröd :)

Hoppas ni har haft en bra helg, själv känns det som att jag har sovit bort min. Men å andra sidan kan man ju inte bli annat än trött i det här vädret. Och glöm inte bort att se solsidan ikväll!


Kommentarer
kocken

Hur gick det med maten då? ;)

2012-10-07 @ 19:41:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0