Hallongrottor

Jag minns inte sist jag bakade, men nu på morgonen bestämde jag att det var på tiden. Så jag gjorde hallongrottor, kände att det var alldeles lagomt avancerat för mig, haha. Känns som att man står nog i köket när man lagar middag på vardagarna :)

Jag har faktiskt provat göra egen barnmat också, och det var inte så jobbigt som jag trodde! Vi har varit bekväma och köpt på burk hitills, men så har jag upptäckt att det är ju nästan omöjligt att få bort om det blir fläckar på kläderna och det är ju inte så kul.. Så vi får väl se om jag fortsätter göra egen eller förblir bekväm :)
 
 
Just nu ligger Elsa och sover, när hon har vaknat blir det lunch och sen ska vi försöka ta oss ut och gå. Bara hoppas att det inte regnar!


Kommentarer
Anonym

För mig var det tvärtom, jag lagade egen barnmat helt i början, efter ett drygt halvår upptäckte jag de köpta produkterna

2013-04-17 @ 15:07:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0