Godmorgon söndag

Har nyss stigit upp och ätit frulle, vi turas om att sova ut under helgen och idag var det min tur. Är så himla skönt att sova en extra stund när jag vet att Emil och Elsa är på nedervåningen.

Igår var vi här ute och grillade med Emils familj, synd att solen inte visade sig så mycket men idag verkar det bli andra bullar! :)
Sen blev vi bjudna på middag hos Jonny och Kattis där vi var resten av kvällen tills Elsa blev för trött och ville hem och sova.
På tal om det, så när jag kom ner för en stund sen och tog upp Elsa i knät, la hon huvudet mot mitt lår och bara slöt ögonen och somnade! Händer inte ofta, himla sötunge :)
 



Kommentarer
Lina - mamma till Wilma & Wiola

Gullunge !

2013-02-24 @ 09:45:36
URL: http://liniz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0