lite nytt till garderoberna

Gårdagen blev helt perfekt! Vi gick på lite affärer, tog en fika (jag åt den största marängen jag sett!) innan vi for till nordpoolen och bastade och satt i bubbelpoolen. Vi var också ner på äventyrsbadet och tävlade i vattenrutschkanorna och åkte i strömmen. Både jag och Emil älskar att bada och blir som barn på nytt, haha :)
Det är så synd att det inte är nått babysim här på byn men vi har pratat om att åka till öjebyn nån dag så vi får inviga Elsa i badandet, kanske hon också blir som en liten fisk!
Nåja, vi avslutade dagen med att äta middag innan vi styrde hemmåt i ovädret. Tur Emil har varit lastbilschaufför, man behöver aldrig vara rädd när man åker med han :)


Jag hittade en tröja och bh på HM. 
 
  
 

Kappahl hade som vanligt hur mycket fint som helst så Elsa fick lite nytt därifrån :)


Kommentarer
Lina - mamma till Wilma & Wiola

Men åå vilka fina kläder :) å baddräkten?? Hur söt var inte den ? Vilken karamell Elsa kommer bli i den <3

2013-03-03 @ 11:50:33
URL: http://liniz.blogg.se
svärmor

fin tröja till dej <3 ,å mycke fint till Elsa . vilken söt rosa badtjej det kommer att bli <3

2013-03-05 @ 10:24:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0