tisdag 13-03-12

idag hade vi egentligen föräldrautbildning men eftersom både jag och Elsa har varit lite snuviga så slutade jag ut det. Istället gick vi hem till syrran och var där hela dagen! Vi har hunnit surra, fika och så gjorde jag våfflor som vi åt till lunch. Jag köper alltid färdig smet till våfflorna men nu provade jag göra allt från grunden, kan väl säga att dom blev en aning kompakta.. men i våra magar hamnade dom i alla fall! :)
Barnen har sovit, ätit och busat, så nu ligger Elsa däckad ute i vagnen efter allt ståhej.
Och snart kommer Emil hem från jobbet. Han ringde nyss och sa att han skulle köpa med pizza, skönt att slippa stå i köket idag! :)

 
 
Haha, inte lätt att få oss alla tre att vara still på en bild!
Och för er som undrar om min klädstil så har jag hört att skjorta, långkalsonger och leopardstrumpor med hål på hälen är det senaste!
 



Men tillslut fick vi några foton som inte alla flängde med armar och ben på, och hur söta var dom inte på sista bilden? :)


Kommentarer
Lillemor

2013-03-12 @ 23:04:30
URL: http://fridalillemorlidman.blogg.se
Lina - mamma till Wilma & Wiola

Gullungar :)

2013-03-12 @ 23:25:34
URL: http://liniz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0