Helgen som fick ben och sprang iväg!

Helgen har gått i en rasande fart, det känns lite tråkigt att det redan är måndag men i veckan har vi ganska fullt upp så innan man vet ordet av det är det helg igen! 

I lördags började jag med att fara till badhuset och göra mitt träningsprogram som jag fick av sjukgymnasten. Sen klädde vi på oss och for för att kika på rallycross, men herregud så kallt det var! 
Hem och värma oss innan Ida och Felix kom hit. Vi lagade god middag, surrade och spelade spel. Efter klockan tio bestämde sig Ida och jag för att kvällen var ung så vi lämnade grabbarna hemma och for vidare, avslutade med att gå ut på forum innan det blev hemgång :) 




Ni kanske tänker att söndagen gick i lugnets tecken, men där har ni fel! Halv åtta vaknade jag upp av att det kom in en blinkande och plingande leksakssköldpadda på högsta volym. Med sköldpaddan följde det en glad liten tjej, så då hade jag inte hjärta att somna om igen. Däremot var jag inte sen på att krypa ner i sängen igen när Elsa skulle sova middag ;) 
När vi hade piggnat till igen blev det en promenad innan vi gjorde oss klara för gudstjänst. Vi blev nämligen inbjudna av kyrkan att komma och hämta vårat dophjärta, vara med på gudstjänst och sen äta middag i församlingsgården. Verkligen ett mysigt påhitt! 




Som ni förstår har vi haft en riktig toppen helg, nu blir det frulle för mig och lillan! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0