Hösten är här!

Hejsan!
Har precis krupit ner i sängen, kanske i tidigaste laget men väääldigt skönt :)
Tidigare ikväll har jag varit i badhuset och gjort några övningar i vattnet som jag har fått av sjukgymnasten. Vi har äntligen börjat hitta vad felet är och istället för diskbråck som både läkare och sjukgymnaster har trott tidigare visade det sig att mitt bäcken har fallit bak på vänster sida.
Så nu har jag fått träffa en sjukgymnast som är expert på just bäcken, så nu hoppas jag på det bästa och att det ska bli bättre i ryggen så jag slipper ha så jäkla ont var enda dag! 

På söndag vankas det 1års kalas och jag längtar! Har redan köpt ballonger, serpentiner och börjat baka, kommer bli så mysigt när alla släktingar och vänner kommer hit för att fira våran lilla tjej :) 

Annars försöker vi ta tillvara på hösten och vara ute så mycket som möjligt, jag  älskar när det är friskt i luften, alla vackra färger och att det inte är några myggor + att det är ju så mycket enklare nu när Elsa går själv också :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0