Små lätta rosa moln

Efter en jobbig natt med en liten tjej som var vaken flera timmar och en mamma som var trött och hade ont så vaknade vi dessutom upp till en regnig och grå dag. Kan lugnt säga att mina förväntningar inför dagen inte var stora, men så fel jag hade! 

Vi har hunnit med att bli bjuden på te och scones hos bästa Hanna och lilla Melissa på förmiddagen, sen kom syrran hit och lagade god lunch som vi njöt av i lugn och ro medan dom små sov. Har även haft besök av båda mina bröder, svägerska och brorsbarn. Och som avslut på dagen ligger jag nu i soffan och ser på Hela Sverige bakar :) 



När barnen hade vilat klart blev det full fart, här matar Nils dockan Olivia :)



Nu ikväll beställde jag även lampan till Elsas rum, blev den här fina från Färg och Form.

Oj, bäst att hoppa i säng! Imorgonbitti kommer mamma hit och bjuder på frulle ❤ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0