20131209

Herregud vad jag stressar. Dom senaste veckorna har jag varit jättestressad över allt möjligt och egentligen helt i onödan. För det spelar ju faktiskt inte så stor roll om all tvätt är tvättad, om jag har bakat julfika, skicka alla julkort, märkt alla kläderna till förskolan eller om jag har hunnit dammsuga.
 
Så redan innan helgen hann börja beslutade vi oss för att inte planera så mycket utan försöka ta det lugnt och göra det vi kände för. Så på dagarna har vi hängt med vänner, varit på julmarknad, promenerat och varit på paltmiddag hos svärmor. På kvällarna har vi lagt oss i soffan och sett tv med godis och chipsskålarna fulla. I lördags gick vi ner och tog ett bubbelbad, men annars har vi inget gjort så mycket mer.
Det var så skönt att vakna upp i morse och känna sig utvilad efter helgen :)
 
 


Kommentarer
Mamma

Kram från din Mamma! :)

2013-12-10 @ 22:48:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0