Cupcakes

I natt har vi inte fått särskilt mycket sömn, Elsa vaknade klockan 2 och kunde inte somna om på flera timmar. Jag ska verkligen inte klaga för hon sover så bra annars, men herregud så trött man blir! 
Så idag bestämde jag att vi skulle ta det lugnt, resten av veckan är fullbokad så då kändes det skönt att ha en hemmadag. Helgen ser vi framemot lite extra då det väntar både vinkväll med tjejerna och spelkväll med mina syskon med familjer :) 

När Elsa ändå skulle vila middag tog jag barnvagnen och gick på promenad ut på byn. Passade på att handla, hämta ut paket (present till herrn i huset) och så var jag in på Happy och beställde ett lektält till lilla E. 
Tror det kommer passa finfint i hennes rum. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0