Fikamonstret inom mig kommer svälta ihjäl.

Idag är första dagen av en månad utan fika, godis och dylikt. Piece of cake tänker kanske ni, men så har ni helt fel! I vanliga fall fikar jag flera gånger per dag, när jag vaknar på morgonen börjar jag redan då planera den dagens fikastund och vad den kommer innehålla. Sen när det blir helg är godis och chips ett måste till fredagsmyset, det är ju det som gör hela grejen! 

Det är alltså första dagen idag, jag har redan abstinens och druckit 3 koppar te med honung för att få i mig något sött. Känns som att det kommer bli världens längsta månad. Men om jag klarar det ska jag unna mig något fint, kanske nya skor eller en ny klänning? 

Nåja, heja mig! 


Kommentarer
Lillemor

Heja heja! Det kommer du fixa! :)

2013-10-07 @ 19:42:53
URL: http://fridalillemorlidman.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0