Första dagen på föris

Idag var första dagen vi har varit på förskolan för inskolning. Vi var där drygt en timme för att hälsa på, träffa personalen och se oss omkring. Jag tror det kommer bli toppen där för Elsa! :)
Resten av dagen är helt oplanerad förutom att vi ska göra hemmagjorda köttbullar (som jag råkade lova Emil i ett svagt ögonblick igår).
 
Men nu till något helt annat! För ett tag sedan var jag på klädparty för Pomp de Lux, jag skulle kunna köpa hela kollektionen men la band på mig själv och beställde bara en jumpsuit. Som jag fullkomligt älskar! Mjuk, skön och snygg. Köpte den i storlek 86 så hon kommer nog kunna ha den länge :)
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Hon är verkligen söt eran lilla tjej!

2013-12-03 @ 17:54:58
Emma

haha okej! Nä sen man blev mamma hänger man inte uppe hela nätterna längre=) Jo men de är bara bra här! Jag pluggar och Niklas är pappaledig=) Vi tänkte skola in i januari ev, dåm är jag ju klar med skolan och tänkt försöka jobba lite! Hinner hon blin drygt 1 1/2 år oxå=)
Hur är det med er då? Går de bra för er med inskolningen på dagis?=)

2013-12-05 @ 23:30:33
URL: http://ouzzo.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0