Från personalrummet dag 2

Nu sitter jag alltså här igen! Eftersom det inte finns så mycket annat att göra (har redan läst igenom alla tidningar två gånger) så passar jag på att blogga.  

Helgen har varit lugn, trodde först att jag hade fått magsjuka natten mot lördag men det verkade vara falskt alarm! Men eftersom man inte vill riskera att smitta någon höll jag mig ändå inne hela dagen. Mot kvällen var jag lika pigg som vanligt och söndag var det som att jag aldrig hade haft ont i magen. 
Så dagen fick bestå av promenad, tvättning, familjegudstjänst och besök av mamma och T. 

Jaha, har hon gått och blivit helreligös nu också, tänker kanske ni. Men det har jag inte. Däremot tycker jag det är mysigt att sitta i kyrkan, lyssna på musik, höra berättelser och bara sitta och fundera en stund (okej, med en ettåring måste jag erkänna att det inte blev så mycket tid över till funderingar utan mer försöka hålla den lilla ålen sysselsatt).

Den lilla ålen är fram och kikar på julkrubban ❤️


Kommentarer
Anonym

nämen d är väl otroligt fint att vara i kyrka! :)

2013-12-17 @ 17:36:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0