Ja må han leva!

I fredags fick Elsa fara och sova över hos sin mormor medan jag och Emil var på firmafest. Kul att fara och göra något tillsammans och vi hade båda riktigt roligt, men skönast var nog ändå sovmorgonen dagen efter. Vi vaknade upp kring nio och la oss direkt i soffan och åt frukost framför en film, det var nog över två år sen vi gjorde det senast!
Eftersom mormorn ville behålla Elsa så länge som möjligt passade vi även på att ta en promenad och på väg hem gick vi in på grillen och käkade lunch, kändes konstigt att vara utan lillan men samtidigt lyxigt att få vara själva och sitta och prata :) 
 
När vi kom hem igen stod våra första gäster på bron och resten av dagen bytte besökarna av varann på löpande band. Emil fyllde 28 år i fredags, så igår hade vi kalas för våra familjer och vänner. Jag gillar när huset är fullt i folk, känns så hemtrevligt på något vis. :) Däremot kan jag lova att vi somnade fort när David och Jennie for hem kring tio, Emil tog sig inte ens till sovrummet utan övernattade i soffan.
 
 
Jag och födelsedagsbarnet ute på promenad :)


Kommentarer
Lina - Mamma till Wilma & Wiola

Gott fika å trevligt sällskap :) tack för i helgen ❤ kram

2013-11-24 @ 13:25:18
URL: http://Liniz.blogg.se
Susanne

Underbart att få rå om varandra 😘

2013-11-24 @ 14:05:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0