Godmorgon från sängen!

Är verkligen långt mellan inläggen nu för tiden. Men nu borde vårat internet börja fungera vilken dag som helst (ja, jag vet att vi är segast i världen) och då kanske jag blir lite flitigare! 

Annars rullar allt på som vanligt. Är min sista månad hemma med Elsa nu innan hon ska börja på förskolan. Har verkligen gruvat mig för den dagen men nu känns det mest spännande! Det blir bara tre timmar per dag till att börja med så det tror jag blir bra för Elsa också. Typ som en mjukstart :) 

Just nu ligger vi kvar i sängen och myser, eller jag myser med Elsa och hon myser med sin docka Titti varvat med att käka på Emils hörlurar. 


Känner att min mage börjar kurra så jag ska hugga in på Paulúns supergröt som köptes hem igår, spännande att se om den är lika god som jag hoppas! 


Kommentarer
Anonym

😘farmors sötfis ❤️❤️

2013-11-14 @ 14:07:07
Anonym

😘farmors sötfis ❤️❤️

2013-11-14 @ 14:07:08
Anonym

😘farmors sötfis ❤️❤️

2013-11-14 @ 14:07:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0