Varma dagar

Vilken värmebölja vi fick den här veckan! Jag har nyss kommit hem från korsträsk där jag och Lillemor har varit och tagit oss ett dopp. Är nog lika varmt för oss båda såna här dagar eftersom hon ammar, och inget svalkar lika bra som att bada och det var faktiskt riktigt skönt i vattnet.
Har försökt plocka ihop lite här hemma och nu ska jag börja göra mig klar, på ett tag kommer John och Maja hit och sen åker vi in till Luleå för att äta middag på Allstar, bra start på helgen! :)

Tänkte visa nån fler bild sen jag och Hanna var i storforsen, blev många fina så nu är det bara välja ut vilka man vill ha och sen framkalla!
 
 
 
 


Kommentarer
Frida

Så otroligt vacker du är kusin! Hoppas allt är bra med er, känns som att det var år och dagar sedan vi sågs. Grattis till lilla Elsa. Kramar på er hela bunten! ♥

2012-09-19 @ 18:53:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0