mat mat mat

Shit vad ovan jag är det nya blogg.se! Det kommer nog att ta ett tag innan jag förstår mig på allt..
I förrgår blev jag så himla sugen på avocado så jag var tvungen far ut och handla det, gjorde världens godaste mackor med avocado, keso och cashewnötter.

Smarriga va? :)

Nu har precis lagt mig ner i soffan efter att ha varit på födelsedagsfika hos ida. Nu inväntar jag bara att Emil ska komma hem så vi får äta jordgubbar och melon! Sen jag blev gravid har jag varit alldeles tokig i frukt och grönt, skulle kunna leva på bara det :) Men oj vilket tjat det blev om mat.. fast ni kan nog vänja er för mycket av mina dagar går till att fundera över just det, vad man ska äta till frukost, lunch, middag och mellanmål, när man ska äta, hur mycket man ska äta, när kommer jag bli hungrig igen, och så vidare.. Så lite av det kanske kommer smitta av sig i mitt skrivande!
Nåja, dax att snoppa jordgubbarna! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0