newbie

Gaaah! Vaknade tidigt i morse och mådde riktigt illa så jag var tvungen upp och äta, och efter det var det som ingen idé att somna om. Jäkla illamående som aldrig ger med sig! Har sen dess fördrivit tiden med att se tv och kan informera er om att det inte är så himla mycket att kolla på den här tiden på dygnet. Men nu ser jag att klockan är efter sju och att nyhetsmorgon har börjat, jag är räddad!
Har även kollat lite på datorn och konstaterat att jag skulle kunna köpa allt från kapphals newbie, sååå fina kläder! :)


Kommentarer
Lina - Mamma till Wilma & Wiola



Den där rosa klänningen har Wiola !
Den e så himla fin å så mjuk å skön i tyget :)
Plus att hon har nå jeans därifrån å en jeansklänning :)
Riktigt fina :)
Gu va kul att du börjat blogg :) Fortsätt med de :)

Svar: Ja, visst är dom fina! tycker det är så fina färger på kläderna :) ja, hoppas det håller i sig bara!
None None

2012-07-26 @ 16:07:18
URL: http://www.liniz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0