sol och värme

Idag kom äntligen sommarvärmen! Vi har spenderat dagen med John och Maja, först åt vi våfflor med glass och hjortronsylt till lunch och sen for vi till krokträsk och badade, det var faktiskt riktigt skönt i vattnet. Jag älskar att bada och vara i vattnet men i sommar har det inte precis varit något badväder.. Men några gånger har jag ändå hunnit vara i plurret! :) 
Nu på kvällskvisten tände vi grillen och åt middag tillsammans, mysig dag :)
 
Alltså, jävla design! Jag får verkligen inte till det som jag vill ha det, till slut var det skrivna inlägg där kategorierna är. Fråga mig inte hur jag lyckades med det! Så jag gav helt enkelt upp och började om från början, önskar att jag var mer dataintresserad så jag hade en fin design, men den här får duga så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0