Muren

Tänkte visa er hur fin muren blev nu när den är klar! Ända sedan jag flyttade in har det pratats om att måla den men jag har aldrig fått tummen ur att göra det. Men nu när svärmor skulle komma och måla om en skåp åt oss tyckte hon att det var dax för muren också, och inte tog det lång tid så var den vit :)



Emil gick upp med lillan imorse så jag fick min första sovmorgon, oj så skönt! Sen har vi haft en skön morgon, ätit en lång frukost och försökt lösa melodikrysset.
Nu sitter vi och funderar vad vi ska göra resten av dagen, tråkigt när det regnar och blåser. Egentligen vore det skönast att krypa ner under täcket igen :)
 
 


Kommentarer
Lillemor

Så fin din nya header är! Jag blir alldeles alldeles varm när jag ser på den :)

2012-10-07 @ 11:37:33
URL: http://fridalillemorlidman.blogg.se
Hanna - sjuksköterskestuderande

Åh, så fint det blev med vitt! :) vitt är verkligen snyggt.

2012-10-11 @ 19:14:59
URL: http://mittliviovik.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0