Doppresenter i efterskott

I helgen kom Emils storebror Peter, Sarah och deras lilla Fred hem på besök från Stockholm. Jag har hållt på att längta ihjäl mig efter att äntligen få träffa Fred som föddes i vintras, och han var så himla himla fin, liten och vacker precis som jag trodde ♥ 
 
Dom kunde inte komma upp till Älvsbyn när Elsa hade sitt dop så med sig hade dom fina presenter, hon blir verkligen bortskämd :)
 
Hur söta var inte dom rosa shortsen?

Idag har jag som sagt hunnit vara och klippa och färga håret, Jenny tog ganska mycket på längden och jag blev supernöjd! Jag hann även göra bort en massa andra ärenden på byn innan svärmor och Elsa hämtade upp mig på coop.
Nu ska jag steka palten som svärmor hade med sig, gott ska det bli!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0