Name it

Söndag idag och vi ska snart fara på Elins 30års kalas. Annars har vi bara varit hemma och tagit det lugnt idag. Jag skulle ha sovmorgon i morse men vaknade klockan åtta medans Emil och Elsa sov till tio, haha!

Igår for jag, Elsa, Emil och Anton in till stan. Grabbarna släppte av mig och lillan hos min brorsa innan dom for in till stan. Blir sällan så man tar sig tid att fara och hälsa på när dom bor i Öjebyn så det var kul att kunna passa på att hälsa på ett tag :) 
Innan vi åkte hem var vi in på barnenshus och köpte en sån där stol som man kan sätta fast på bord och lite kläder till Elsa, börjar komma in så mycket fina sommarplagg i butikerna nu! 
När vi kom hem for vi direkt vidare till David och Jennie där det blev hockey och middag med trevligt sällskap! :)

Den här söta klänningen fick följa med hem igår, tänk så söt Elsan kommer vara i sommar!


Kommentarer
Anonym

jättesöt /svärmor

2013-04-15 @ 20:44:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0