hej och hå vad tiden går

Känns ofta som att jag inte har så mycket att skriva om men vill ändå försöka blogga eftersom det är så bra att kunna gå tillbaka och läsa vad som har hänt och vad man gjort.
När vi var på Bvc tidigare i veckan hade Elsa växt sen sist. Nu är hon 64cm och väger 5130g, vilket var mer än sist :) Annars har det inte hänt så mycket mer i veckan, vi har mest knogat på här hemma, haft främmande och varit främmande.
Nu idag har vi varit till storheden och köpt en snöslunga, typ det tråkigaste man kan köpa enligt mig! Men Emil är som ett barn på julafton och är redan här ute och kör! Jag var även in på Barnenshus och köpte en dyna till Elsas barnmatstol, nu ska jag bara få det till att bli att måla om stolen så är den klar. Kommer bli fint, kan visa er sen när den är färdig :)
Nu ska jag fortsätta läsa min bok som jag fick i julklapp, 50 nyanser av honom, jag har bara hunnit läsa 3 kapitel men är redan fast!

Elsa  fick bada i diskhon igår, lika glad för det! :)


Kommentarer
Emma

Så söt!! Du behövde inte börja med ersättning? Hon går upp som hon ska?!

2013-01-06 @ 20:08:53
URL: http://ouzzo.blogg.se
svärmor /farmor

DU har ju mycke å skriva om =))) lilla Elsa <3

2013-01-06 @ 21:30:13
Emma

ja men det e väl lika bra och ofta kan dom ju sova ganska bra om man kan ge dom lite extra till kvällen! Hur sover lilla Elsan?=)
Jo men de e bara fint här.. tiden springer iväg och snart fyller ju Amanda 6 månader!!!! :)

2013-01-07 @ 11:18:42
URL: http://ouzzo.blogg.se
Emma

Men vad skönt!! Jo bara bra här med.. Sen drygt 1-2 månader tillbaka är det bara 1 gång per natt (från 19.30-08.00) sover hon normalt!
Ja de hade jag absolut tänkt!! Du då?:)

2013-01-07 @ 23:33:25
URL: http://ouzzo.blogg.se
Lillemor

Gud vilken fin bild på mosters lillhjärta! Nu längtar jag ännu mer efter er! :)

2013-01-08 @ 01:23:21
URL: http://fridalillemorlidman.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0