Stockholm

Idag har vi flyttat det sista från huset, så skönt att få det gjort! Så nu ska vi ha några dagar ledigt och försöka att bara ta det lugnt.
Nu har Elsa somnat, Emil och svärmor ser tv och det regnar ute. Så då tänkte jag passa på att visa lite bilder sen våran semester :)
 
Elsa och Fred hälsar på varann.
 
 
 
Första dagen tog vi färgan ut till Fjäderholmarna där vi promenerade, åt lunch, solade och badade. Jag tog årets första dopp, och kan lova att det var kallt!
 
Elsa fortsatte träna på att gå, vilket hon tycker är betydligt roligare än att krypa :)
 
 
När David, Jennie och Ellie kom till stan for vi och spelade minigolf!

 

Vi for på Gröna Lund och spenderade en heldag där. Jag har blivit lite karusell-rädd men tjejerna fick med mig i bergochdalbanan, snacka om att jag var stolt efter det!
 
 
 
En dag bestämde vi oss för att ta det riktigt lugnt, vi packade en picknick och for till Hagaparken. Där tog vi först en promenad och gick förbi där Victoria, Daniel och lilla Estelle bor, sen slog vi oss ner i gräset och åt lunch, spelade kort och låg och surrade.
 
När vi kom till centralstationen för att ta tåget hem visade det sig att dom hade ställt in tåget utan att meddela oss. Så vi fick en gratis natt på hotell och tog flyget hem dagen därpå. Vi hade faktiskt riktigt mysigt och åt hotellfrukost tills vi höll på att spricka!
 
Nu har dom slagit på morden i midsomer, så jag ska stänga ner datorn och kika på det istället :)


Kommentarer
Lina - Mamma till Wilma & Wiola

Å va mysigt ni verkar ha haft de :) många fina bilder :) gick ni in i spökhuset?? Läskigt som tusan med riktiga spöken!

2013-07-02 @ 22:46:25
URL: http://Liniz.blogg.se
Lillemor

Vilken härlig semester ni verkar ha haft!

2013-07-03 @ 00:34:26
URL: http://fridalillemorlidman.blogg.se
Hanna

Ni ser ut att ha haft en mysig tripp :-)Fina bilder på Elsa grynet!

2013-07-03 @ 02:14:11
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se
farmor svärmor

Mysigt <3<<3

2013-07-03 @ 12:49:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0