Hannas baby shower

Egentligen skulle jag nog ha stannat hemma och tagit det lugnt i tisdags, för igår var jag verkligen nära döden! Feber och världens huvudvärk. Stackars Elsa måste ha haft den tråkigaste dagen i hela sitt liv! Jag tyckte vi skulle ligga och mysa men det tyckte inte Elsa, utan hon fördrev tiden med att slita mig i håret, dra i min näsa, smaka och slicka på mig, tjuta och ligga och korva sig som en liten mask.
Nåja, idag har jag i alla fall ingen feber men däremot i princip alla andra förkylningssymtom man kan ha!

Men nu var det ju faktiskt inte meningen att jag skulle skriva och klaga om min sjukdom, utan jag skulle skriva om hur trevligt vi hade det i tisdags!
Vi möttes hos Emma där vi dekorerade och dukade upp ett litet buffébord innan vi hämtade Hanna. Sen åt vi gott, gav Hanna en present, åt efterrätt och lekte lekar. Den ena leken gick ut på att gissa hur rund Hannas mage var med hjälp av var sitt snöre och den andra var en tävling om vem som kunde byta blöja på dockan fortast. Den senare vann Ida med imponerande 12 sekunder, där har vi en riktig blöjbyterska! :)   
 
 
Vi hade knytkalas, smidigt när man är flera!
 
 
 
Hanna och dockan "Marianne", som inte bara fick sig ett, utan hela sex blöjbyten! 
 
Nu ska jag krypa ner i sängen där Elsa redan ligger och sover!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0