vardagsspiralen

Här händer det inte mycket om dagarna just nu, man kan säga att vi har hamnat i en vardags-spiral där vi bara lunkar på.. ni vet: städa-laga mat-promenera-tvätta-laga mat-städa-promenera. Så det har inte funnits så mycket att skriva om.
Men idag ringde jag faktiskt Hanna efter frukost (okej jag väntade ett tag, man kan ju inte börja ringa till folk klockan 6 på morgonen!) Så vi klädde på oss och gick dit för morgonkaffe + frukost nummer två. 
Efter det gick jag och köpte lunch och gick vidare till syrran där jag och Elsa har hängt några timmar och nu ska jag snart förbereda middagen, eller nu ljög jag för vi ska faktiskt bara värma lasagnen jag gjorde i måndags!
Men lite fredagskänsla ska jag erkänna att jag faktiskt har idag, Emil är nämligen ledig imorgon så vi får en riktig långhelg tillsammans :)

Lyckades ta några bilder på en nybadad tjej i hennes nya badcape med apor på, söt som socker  ♥


Kommentarer
Lina - mamma till Wilma & Wiola

Gulligaste tjejen <3

2013-03-27 @ 16:59:28
URL: http://liniz.blogg.se
Lillemor

Tack än en gång för lunchen och besöket! ♥

2013-03-27 @ 22:49:02
URL: http://fridalillemorlidman.blogg.se
farmor

sötunge <3<3<3

2013-03-31 @ 10:00:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0