Grillmiddag

Jag blir helt snurrig av alla röda dagar hit och dit, har flera gånger varit säker på att det är söndag idag. Emil är ledig idag också så vi får en riktig långhelg :)
Igår hade vi middagsgäster här så vi grillade till middag, tror aldrig jag blir less det + att det är smidigt när man är flera som ska äta. Barnen fick leka av sig så Elsa somnade som en stock klockan åtta, så då åkte chipsen fram och vi såg hockey!
 
Idag är det verkligen skitväder, kallt och regnar.. Ligger i soffan nu och har då ingen lust att röra mig härifrån! Får se vad vi hittar på resten av dagen :)
 
Avslutar inlägget med en bild jag tog igår på Emils farmor och Elsa, tänk att det skiljer mer än 80 år mellan dom! :)


Kommentarer
Lina - Mamma till Wilma & Wiola

Ååå va fina!!!!!!! <3 <3

2013-05-11 @ 00:35:14
URL: http://Liniz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0